טלפון: 04-9807153 ,  פקס: 04-9807323 ,  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
מצרף
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
ראשי » מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית

מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית

מפגש ראשון – (בקריית חינוך דרור) – מבחנים קבוצתיים 

במפגש צפינו בקטע מהרצאתו של פרופ' אריק מזור. זיהינו את הפער בין מבחן "רגיל" (מתח, שקט, לבד…)  למבחן קבוצתי (הנאה, רעש, יחד…) 

התנסינו בעצמנו במבחן קבוצתי עם פידבק מיידי, והעלנו רעיונות למבחנים ייחודיים מסוגים שונים, בהם יש תפיסה חדשנית מבחינה פדגוגית (= מה משיג המבחן מבחינת קידום הלמידה של הלומד? איך המבחן משמש ככלי למידה, התפתחות והעצמה, ולא ככלי מסכם, ממיין ומקטלג). 

 

הסרטון מדגים שתי גישות ללמידה. איזו מהן רווחת יותר בבית הספר? איזו מהן מתאימה יותר לחיים? איך ניצור מבחן שיפתח דווקא growh mindcet? 

משימה ראשונה (חלק א מתוך עבודת סיכום ההשתלמות

המטלה תהווה בסיס למפגש הוירטואלי ב21/11

לכן, את שלב 1 – המבחן הייחודי שאתם מציעים (טופס המבחן, התהליך, הזמן המתוכנן, הניקוד)  – עליכם לשים בתיקיה של ההשתלמות שלנו עד ה14/11 

 

התנסות אישית כמורים ביצירת ויישום מבחן ייחודי 

עליכם ליישם מבחן ייחודי היוצר הזדמנות למידה שיתופית/תהליכית/אחרת עם רציונל פדגוגי חדשני

  1. הציגו את מודל המבחן הייחודי, מדוע הוא נבחר, יתרונותיו הפדגוגיים, הקשיים שאתם צופים והתחום בו תיישמו אותו.זה בהחלט יכול להיות מבחן קבוצתי או דגם אחר שהוצע במפגש ויש בו חדשנות פדגוגית. לא חייבים להמציא את הגלגל 🙂
  2. ישמו את המבחן בכיתתכם.
  3. תעדו את התובנות הפדגוגיות החדשות כתוצאה מההתנסות.

וסכמו לפי הפירוט הבא:

מה היה חדשני במבחן? 
על איזה צורך או קושי ראיתם מענה בסוג זה של מבחן? 
מה ההצלחה שיש לשמר ביישום המבחן הזה? 
מה הייתם עוד מציעים לשיפור?
כיצד הייתם משכנעים מורים נוספים ליישם את המודל שבחרתם?

יש לכם מה להגיד? אתם מוזמנים לדיון בפורום 

ועוד מתנה: דף מלווה מבחן, מתוך סדנה של "החופש ללמד" – חובב ויחיאל. 

עקבו אחרינו:
  • Facebook
מצרף
מצרף

טלפון: 04-9807153,

פקס: 04-9807323

כתובת: קיבוץ אילון  ד.נ. גליל מערבי 2284500

דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
עיצוב ובניית אתר גלית מועלם
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס