טלפון: 04-9807153 ,  פקס: 04-9807323 ,  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
מצרף
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
ראשי » מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר

מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר

במפגש זה התנסינו כלומדים בתהליך למידה בדרך של חקר ותוצר. הנושא שלנו היה "החינוך המשותף" ודרכו עברנו מספר שלבים בתהליך הלמידה. 

כאן תוכלו למצוא קובץ עם כל שלבי התהליך שעברנו. 

מצרף

תוצרי ההשתלמות - תצלומים מבויימים המעבירים מסר בנוגע לחינוך המשותף

מצרף

שאלות למחשבה: 

  • האם נעשתה למידה שהובלה על ידי המורה, או שכל הלמידה נעשתה על ידי התלמידים? מה היתרונות ומה החסרונות שבכך? 
  • האם הלמידה בחברותא היא דרך טובה לאיסוף ידע? להסקת מסקנות? לגיבוש עמדה? 
  • מה היה תפקיד המנחה בתהליך? 
  • במה תרם שלב יצירת התוצר לתהליך הלמידה? האם הוא הכרחי? 
  • התבוננו בתרשים מאפייני הלמידה הקונסטרוקטיביסטית (למטה). האם התהליך שעברנו יישם את המאפיינים הללו? 
מצרף
עקבו אחרינו:
  • Facebook
מצרף
מצרף

טלפון: 04-9807153,

פקס: 04-9807323

כתובת: קיבוץ אילון  ד.נ. גליל מערבי 2284500

דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
עיצוב ובניית אתר גלית מועלם
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס