במפגש זה התנסינו כלומדים בתהליך למידה בדרך של חקר ותוצר. הנושא שלנו היה "החינוך המשותף" ודרכו עברנו מספר שלבים בתהליך הלמידה.
כאן תוכלו למצוא קובץ עם כל שלבי התהליך שעברנו.
תוצרי ההשתלמות - תצלומים מבויימים המעבירים מסר בנוגע לחינוך המשותף
שאלות למחשבה:
- האם נעשתה למידה שהובלה על ידי המורה, או שכל הלמידה נעשתה על ידי התלמידים? מה היתרונות ומה החסרונות שבכך?
- האם הלמידה בחברותא היא דרך טובה לאיסוף ידע? להסקת מסקנות? לגיבוש עמדה?
- מה היה תפקיד המנחה בתהליך?
- במה תרם שלב יצירת התוצר לתהליך הלמידה? האם הוא הכרחי?
- התבוננו בתרשים מאפייני הלמידה הקונסטרוקטיביסטית (למטה). האם התהליך שעברנו יישם את המאפיינים הללו?