במפגש זה (אחרי הכרות מרתקת עם אורט ימי אשדוד) העמקנו בהבנה ובניתוח של מרכיבי תהליך הלמידה בדרך של חקר ותוצר (המרכיבים ניבנו על יסוד הגישה הקונסטרוקטיביסטית). והתחלנו לבחון שלושה סוגי תוצרים – כיצד ניתן לייצר באמצעותם העמקה וחשיבה מסדר גבוה.
הנחיות לניתוח תוצר – ספוקן וורד (spoken word)
צפו בסרטון הבא (אתם יכולים גם לצפות בדוגמאות נוספות, אך קחו בחשבון את מגבלת הזמן)
הגדירו: מהם המאפיינים של ספוקן וורד?
הסבירו: מדוע זה יכול להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?)
זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת ספוקן וורד ברמה גבוהה?
הנחיות לניתוח תוצר – פיימלאב (FameLab)
צפו בסרטון הבא (אתם יכולים גם לצפות בדוגמאות נוספות, אך קחו בחשבון את מגבלת הזמן)
הגדירו: מהם המאפיינים של פיימלאב?
הסבירו: מדוע זה יכול להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?)
זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת פיימלאב ברמה גבוהה?
הנחיות לניתוח תוצר – פוסטר של סרט
צפו במצגת
הגדירו: מהם המאפיינים של פוסטר לסרט?
הסבירו: מדוע זה יכול להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?) (מדובר על כרזה לסרט דמיוני שייצג את הנושא הנלמד)
זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת כרזה לסרט ברמה גבוהה?