טלפון: 04-9807153 ,  פקס: 04-9807323 ,  דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
מצרף
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
  • דף בית
  • אודות
    • צוות
  • רציונל
  • מודלים
  • מאמרים
  • בתי ספר
  • כנסים
    • כנס מצרף 7
    • תערוכה וירטואלית
    • כנס מצרף 6
    • כנס מצרף 5
    • כנס מצרף 4
    • כנס מצרף 3
    • כנס מצרף 2
    • כנס מצרף 1
  • השתלמויות
    • השתלמות קיץ 2020 – למידה מרחוק
    • רכזי מקצוע-חינוך התיישבתי
      • מפגש ראשון – מבחנים המקדמים למידה משמעותית
      • מפגש שני – תהליך למידה בדרך של חקר ותוצר
      • מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
  • פורום
  • חדשות
  • המלצות
  • צור קשר
מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה
ראשי » מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה

מפגש שלישי – מרכיבי תהליך הלמידה

במפגש זה (אחרי הכרות מרתקת עם אורט ימי אשדוד) העמקנו בהבנה ובניתוח של מרכיבי תהליך הלמידה בדרך של חקר ותוצר (המרכיבים ניבנו על יסוד הגישה הקונסטרוקטיביסטית). והתחלנו לבחון שלושה סוגי תוצרים – כיצד ניתן לייצר באמצעותם העמקה וחשיבה מסדר גבוה. 

פירוט מרכיבי התהליך – מטרות כל שלב וכיצד נערכים אליו. 

הנחיות לניתוח תוצר – ספוקן וורד (spoken word)

צפו בסרטון הבא (אתם יכולים גם לצפות בדוגמאות נוספות, אך קחו בחשבון את מגבלת הזמן)

הגדירו: מהם המאפיינים של ספוקן וורד?

הסבירו: מדוע זה יכול  להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?)

זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת ספוקן וורד ברמה גבוהה?

הנחיות לניתוח תוצר – פיימלאב (FameLab)

צפו בסרטון הבא (אתם יכולים גם לצפות בדוגמאות נוספות, אך קחו בחשבון את מגבלת הזמן)

הגדירו: מהם המאפיינים של פיימלאב?  

הסבירו: מדוע זה יכול להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?)

זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת פיימלאב ברמה גבוהה?

הנחיות לניתוח תוצר – פוסטר של סרט

צפו במצגת

הגדירו: מהם המאפיינים של פוסטר לסרט?  

הסבירו: מדוע זה יכול להיות תוצר טוב לתהליך למידה של ה30% (מדוע תוצר זה יכול ליצור העמקה בתוכן, וביצועי חשיבה מסדר גבוה?) (מדובר על כרזה לסרט דמיוני שייצג את הנושא הנלמד)

זהו: אלו שלבים צריך לעבור הלומד בדרך ליצירת כרזה לסרט ברמה גבוהה?

 

סוגי תוצרים – קובץ פתוח לתוספות שלכם! 

עקבו אחרינו:
  • Facebook
מצרף
מצרף

טלפון: 04-9807153,

פקס: 04-9807323

כתובת: קיבוץ אילון  ד.נ. גליל מערבי 2284500

דוא"ל: [email protected]

  • Facebook
עיצוב ובניית אתר גלית מועלם
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס